FI Black 3D Blue
 
 
 FAQ  •  Search  •  Memberlist  •  Usergroups   •  Register  •  Profile  •  Log in to check your private messages  •  Log in
 
 
 Shoseyna mrezha v plevenska obshtina. Ulicite po selata. View next topic
View previous topic
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Author Message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 6:40 pm Reply with quoteBack to top

Prez letnite meseci ot plevenskata obshtinska firma Inzhstroj sa uspeli da izvyrshat planirani osnovni i tekushti remonti po ulicite v shest sela - Iasen, Grivica, Disevica, Koilovci, Mechka i Tyrnene, i tekushti remonti vyv vsichki ostanali naseleni mesta v regiona.
Sled 10 septemvri shteli da navlqzat seriozno, ot tri strani vyv vsichki drugi nad dvajset selishta za rabota samo po planiranite osnovni ulichni remonti za tazi godina.
Te shteli da se praviat s otpusnatite i glasuvani ot starejshinite za vsiako selo pari, kato mestata za preasfaltirane, postaviane na bordiuri ili remont na trotoari shteli da se syglasuvat s kmetovete, kato firmata shtqla da se syobraziava s tehnite predpochitaniia v ramkite na tehnicheskite i finansovi vyzmozhnosti.

Za osnovnite remonti se predvizhdalo ne samo praveneto na krypki ili zapylvane na hlytvaniia, a neshto poveche,koeto shtqlo da se izvyrshi sys specializirana mashina, koiato vpryskvala direktno asfaltobetonna smes.

Sega predstoqlo preasfaltiraneto na po-golemi i natovareni uchastyci. Za po-malkite sela - namestnichestvata, koito sa bez sobstven biudzhet, osem na broj, za predstoiashtite osnovni remonti bili planirani po 8 000 lv.

Ot tezi selishta veche bil izvyrshen tozi v Kyshin, v momenta mashinite sa namirali v Kyrtozhabene po tazi programa.

Za ostanalite sela sys sobstven biudzhet bili predvideni za osnovnite remonti okolo 400 000 lv.

Obemyt na stroitelnite raboti po ostavashtite za izpylnenie osnovni remonti na selski ulici v Plevenskata obshtina shtql da zavyrshi v ramkite na dobroto vreme za stroitelstvo - predi pyrvite po-seriozni dyzhdove i studove.

Prikazvayte gi tezi neshta na drugi. Koyto iska-neka vi chete. Obeshtavayte - parite vi,obache,svyrshiha.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 8:08 pm Reply with quoteBack to top

Brigadite na firma "Miziia 2004" rabotili po otsechkata v prodylzhenie na sedmica.
Osnoven remont na pytia Radishevo-Tuchenica naj-setne shtql da reshi otchasti problemite na shofьorite po tozi uchastyk.

Taka nadupchenata kato shvejcarsko sirene pytna otsechka zaprilichala na neshto, vypreki che po-dobyr variant ot krypkite sys sigurnost bilo cialostnoto preasfaltirane. Tova obache zaviselo ot nalichnite finansovi sredstva.

Za remont na pytia bili otpusnati 50 000 leva ot biudzheta na Plevenskata obshtina. Dylzhinata na pytniia uchastyk mezhdu dvete sela, kojto bil izkyrpen, bila okolo 7 kilometra.

Predi tova syshtata brigada bila rabotila i po pytia mezhdu selo Bohot i bivshiia Pticezavod. Ot tazi sedmica ekipite na "Miziia 2004" se mesteli na tretiia obekt - remont na pytia ot selo Vyrbica kym glavniia pyt za Nikopol. Tam predstoiali lokalni remonti na uchastyk ot okolo 2 kilometra.

Otpusnatite pari za tova bili v razmer na 30 000 leva. Syshtite brigadi izvyrshili predi sedmica remontite i na opasnite mostove v Tuchenica i Radishevo.

I pri dvete syoryzheniia stavalo duma za propadane ot blizo 40 sm. Za ukrepvane na osnovite i remont na mosta pri Tuchenica ot obshtinskiia biudzhet bili zadeleni 10 000 leva.

Mostyt bil ukrepen s edyr kamyk, valiran i trambovan dopylnitelno za po-goliama plytnost. Miastoto bilo nasipano i sys stabilizirasht mineral-beton.

S armiran beton bil ukrepen i banketyt. Paralelno s remonta pri Tuchenica vyrvql i tozi na mosta v sysednoto selo Radishevo. Tam situaciiata bila pochti analogichna.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Thu Apr 24, 2008 4:42 pm Reply with quoteBack to top

Ulicite v osem malki i 16 po-golemi naseleni mesta na teritoriqta na Obshtina Pleven shteli da bydat remontirani prez tazi godina. 147 kilometra po 18 mestni chetvyrtoklasni pytishta bili zalozheni v programata, finansirana po OP “Transport”. Ministerstvoto na transporta oshte prez ianuari poluchilo informaciia ot Obshtina Pleven za systoianieto na tezi pytishta i kakvo predvizhdala poetapno Obshtinata za proektirane i izgrazhdane, finansirano po tazi regionalna programa. Rezhimyt na obodriavane na proektite po tazi programa bil oblekchen,dokolkoto stavalo vypros za rehabilitaciia na syshtestvuvashti pytishta, a ne izgrazhdaneto na novi. Godishno za remont na ulichnata mrezha i za remont na mestni pytishta shemite za gradove kato Pleven bili do 5 miliona evro. Veche bili podgotveni tryzhnite dokumenti za provezhdaneto na konkurs za proektirane i rehabilitaciia za mestniia pyt Pleven - Sofiia do Iasen. Dosega bilo preasfaltirano do bazata na ILV, tazi godina triabvalo da se stigne do Iasen. Triabvalo da bydat remontirani fugite na mosta, da se izvyrsheli raboti i po sistemite za otvodniavane na reka Vit.
Drugiiat pyt, kojto kym momenta bil v tragichno systoianie, e Pleven - Radishevo - Tuchenica - Bohot. I toj bil vkliuchen v programata s razchet, ako ne mozhelo da byde zavyrshen remontyt prez tazi godina, da se prodylzhel i prez sledvashtata godina. Rabotelo se po proektite, zashtoto tezi otsechki bili dylgi i triabvalo da sezapochne oshte tazi godina rabota.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Mon Jun 02, 2008 4:26 pm Reply with quoteBack to top

Razshireno obsyzhdane vyrhu idejni razrabotki za obhoden pyt na Pleven bilo provedeno vchera. Proektnite raboti bili osyshtestveni po dogovor ot proektantski kolektiv na firma “Ruteks” - Sofiia s rykovoditel doc. ktn inzh. Petyr Stefanov. V obsyzhdaneto uchastval i edin ot naj-opitnite specialisti v oblastta na pytnoto proektirane i predstavitel na fond “Republikanska pytna infrastruktura”.
Sreshtata bila otkrita ot inzh. Liubomir Stanchev, direktor na Oblastno pytno upravlenie. Toj pripomnil na auditoriiata, che ideite za izvezhdane na tovarnoto i tranzitnoto dvizhenie izvyn zhilishtnata zona na Pleven datirali oshte ot 60-te godini na minaliia vek, kogato zapochnalo prouchvane na vyzmozhnostite za obhodi na grada po osnovnite napravleniia - kym Sofiia, Ruse i Lovech. Kym momenta bil realiziran obhodyt ot sever, razrabotvanite i prouchvani traseta na iuzhen i iztochen obhod obache poradi razlichni prichini, glavno finansovi, ne bili realizirani.



Pri segashnite razrabotki bili zapazeni chast ot racionalnite idei, syzdadeni prez godinite. “Zashto bilo neobhodimo izvezhdaneto na tovarnoto i tranzitnoto dvizhenie ot chertite na Pleven i zashto v ochertanoto napravlenie stavalo iasno ot fakta, che nad 75% ot vhodiashtoto i izhodiashtoto dvizhenie polzvalo imenno traseto Pleven - Lovech. Edinstveniiat pyten vyzel ot avtomagistrala “Hemus”, predviden za vryzka na Pleven i oblastta, lezhal na pyt II-35, blizo do zemlishtnata granica mezhdu Plevenska i Loveshka oblast. S vyvezhdaneto v eksploataciia na feriboota Nikopol - Turnu Mygurele shtqlo da se ochakva dopylnitelno uvelichenie na intenzivnostta na dvizhenieto po tozi pyt. Pri izgrazhdaneto i vyvezhdaneto v eksploataciia na AEC Belene shtqlo da se stimulira dopylnitelna intenzivnost v syshtoto napravlenie”. Obobshteni bili osnovnite zadachi na proektantite pri tyrseneto na zadovolitelno tehnichesko reshenie. Na pyrvo miasto bilo postaveno obsledvaneto na terennite vyzmozhnosti i opredelianeto na naj-malko 3 traseta, syotvetstvashti na tehniko-ikonomicheskite normi i na sanitarnite ekologichni iziskvaniia s priemliva za realizaciia finansova stojnost. Na vtoro - zadachata opredelenite traseta da pozvoliavali sravnitelno byrzo i bezopasno iznasiane na vytreshnogradskoto tovarno dvizhenie s proektirane na pone dva pytni vyzela. Tretata zadacha na proektantite triabvalo da e syobraziavaneto s tova gabarityt na proektnite traseta da e G-20, toest chetirilentov pyt s razdelitelna ivica po sredata, a proektnata skorost da e minimum 80 km/ch. Osven tova konstrukciiata da byde razrabotena syglasno normite za mnogo tezhko dvizhenie.
Na vnimanieto na prisystvashtite bila predstavena statistika za intenzivnostta na dvizhenieto prez vhodno-izhodnite arterii. Spored dannite v Pleven ezhednevno vlizali i izlizali 16 900 realni prevozni sredstva - po napravlenieto ot Sofiia prez Iasen sa 4 400 prevozni sredstva, koeto e 26% ot obshtiia obem, po napravlenieto ot Nikopol i Grivica - 6 100 koli, koeto e 36%, a ot napravlenieto za Lovech - 6 400 koli, toest 38%.
Tyj kato preminavaneto prez Kajlyka bilo mnogo vazhno, triabvalo da byde napraveno shiroko obshtestveno obsyzhdane, za da se chuelo mnenieto i na plevenchani. Spored nego veche bili napraveni ekspertni prouchvaniia za izlychvanite vredni emisii pri izvezhdaneto na dvizhenieto izvyn grada pri razlichnite varianti, kakto i za syotvetnite niva na shuma.

Shtqlo da se izbira mezhdu shest vyzmozhnosti
Povecheto ot proektite zasiagali zemedelski zemi, zemi po paragraf 4 i gorski fond

Syshtestvuvali shest proekta, za koito kym momenta imalo zavyrsheni do opredelen etap tehnicheski prouchvaniia. Ot tezi predlozheniia triabvalo da bydat izbrani do tri, za koito da zapochnelo po-detajlna tehniko-ikonomicheska razrabotka. Sled tova ot tiah shtql da byde izbran okonchatelen variant i na izbranoto trase triabvalo da byde napraven raboten proekt.
Pet ot predlozhenite varianti presichali park Kajlyka, shestiiat bil variant na obhod na prirodniia park s vkliuchvane v pyt II-35, no dosta dalech ot granicite na Pleven.
V pyrviia i v edin ot mezhdinnite varianti traseto presichalo Kajlyka pri vhoda na parka. V tri ot variantite parkyt se presichal napriako, a pri posledniia se zaobikalial. I shestte traseta presichali pytishta ot obshtinskata pytna mrezha - kym Radishevo i Tuchenica. Na mestata na presichaniiata shtqlo da se organizira bezkonfliktno preminavane na dve niva. Imalo proekt za rehabilitaciia na pyt II-35 i s tova bili obvyrzani vsichki razrabotki za obhoden pyt.
Pyrviiat proekt bil s nachalo predi pytniia vyzel do Balkanstroj - toj bil sys stroitelna dylzhina 4 774 m, a eksploatacionna dylzhina 12 120 m. Proektyt bil razraboten za skorost ot 80 km/ch. Tova bil variantyt s naj-malka dylzhina i minaval naj-blizo do regulaciiata na Pleven. Za da se realiziral tozi proekt, se nalagalo i izgrazhdaneto na estakada, kakto i na dygov most pri vhoda na Kajlyka. Stojnostta na pytnite raboti e okolo 14.5 miliona leva, mostove, estakadi i dygovo syoryzhenie shteli da struvat okolo 31 miliona leva. 50-58 miliona leva shtqla da e obshtata stojnost na celiia proekt.
Vtoriiat, tretiiat i chetvyrtiiat variant zapochvali ot pyten vyzel Grivica. Te presichali kanьona na Kajlyka v prav uchastyk. Stroitelnata dylzhina na vtoriia variant bil 10 533 m, tolkova bil i eksploatacionnata dylzhina. Nad 60 miliona leva shtqla da e stojnostta na vtoriia variant.
Tretiiat variant minaval ot iug i ot iztok na grobishtniia park. Pri tozi variant triabvalo da se napravi estakada v nachaloto na Kajlyka, nadlez, pet selskostopanski presichaniia na dve niva, imalo predlozheniia i za mostove pri presichaneto na parka. Obshtata stojnost na tozi variant bil okolo 80 miliona leva.
Stroitelnata i eksploatacionnata dylzhina na drug variant bili 11 202 m. Pri tozi variant se pravil obhod na Radishevo ot sever.
Pri chetvyrtiia variant, kojto ot Radishevo se slival s tretiia variant, se nalagalo izgrazhdaneto na estakada, tri selskostopanski presichaniia na dve niva, kakto i unikalen kato syoryzhenie most.
Petiiat variant bil sys stroitelna dylzhina 12 457 m, eksploatacionnata e 14 806 m. Toj obhozhdal Radishevo, zapazvajki gorskiia fond. Obhvashtal karierata dalech ot sever.
Vsichki tezi varianti zasiagali zemedelski zemi, zemi po paragraf 4 i gorski fond. Petiiat variant ne minaval prez zemi po paragraf 4.
Edin ot kombiniranite varianti bil sys stroitelna dylzhina 7 451 m, a eksploatacionna dylzhina 12 227 m. Pri nego se nalagalo primostvaneto na obshtinski pyt. I tuk shtqlo da da ima estakada, tri selskostopanski presichaniia na dve niva, kakto i dygov most pri vhoda na Kajlyka.
Shestiiat variant syshto zapochval ot Grivica i spored proektantite leko se otkloniaval ot predstavata za obhoden pyt, zashtoto izkarval dvizhenieto mnogo dalech po pytia II-35, no tova bil variantyt, s kojto se e tyrselo obhozhdane na parka - Radishevo i Tuchenica se obhozhdat ot iztok, pytiat minaval i nad Bohot. I tuk shteli da bydat neobhodimi dve golemi syoryzheniia, makar che Kajlyka ne se zasiagal.
Za vsichki varianti na obhoden pyt bila predvidena seriozna konstrukciia na nastilkata - 68 sm i orazmerena za mnogo tezhko natovarvane.

Tri varianta na mostovi syoryzheniia pri presichaneto na Kajlyka

Vidyt na mostovite syoryzheniia triabvalo da byde syobrazen ot miastoto na preminavane prez kanьona na Kajlyka. Za primostvane na kanьona na parka v nachaloto do Mosta imalo predlozhenie syoryzhenieto da e dygov most s pyt po sredata. Presichaniiata po drugi ot variantite syshto predpolagali golemi mostovi syoryzheniia - dygovi mostove, koito chesto se stroeli ot esteticheski syobrazheniia. Dygite mozheli da bydat plytno ili kuho sychleneni v zavisimost ot goleminata na syoryzhenieto i dejstvashtite usiliia.
Pytnoto platno pri pyt v sredata pyk bilo okacheno za dygite sys stomaneni i stomanobetonni okachvachi. Naj-masovoto prilozhenie za izpylnenie na dygovi syoryzheniia bilo monolitno izpylnenie. Stojnostta na kofrazha i kryzhevata bila znachitelna po otnoshenie na obshtite razhodi. Na sreshtata stanalo iasno oshte, che naposledyk prilozhenie namiralo i izgrazhdaneto na dygovi mostove s raznovidnosti na konzolno betonirane i konzolen montazh. Te bili syizmerimi po ceni i konkurirat dori stomanenite mostove do 200 metra.
Na prisystvashtite na obsyzhdaneto bili privedeni primeri za veche izgradeni mostovi syoryzheniia kakto v stranata, taka i v chuzhbina. Stanalo iasno oshte i che konzolnoto betonirane kato izpylnenie bilo vyzmozhno da byde napraveno ot bylgarska firma.
Tochno syoryzhenie, izpylneno po metoda na konzolnoto betonirane, shtqlo da byde predlozheno kato naj-uspeshno.
Kazano po-razbiraemo, presichaneto na parka mozhelo, spored razrabotenite varianti, da se izvyrshi pri basejnite, pri restorant “Lovna sreshta” ili pri gybarnicite.

Obsyzhdajki variantite bi triabvalo da trygnem po metoda na izkliuchvaneto, izhozhdajki ot interesite na Pleven i vodeni ot stremezha maksimalno da zapazim Kajlyka. Ne bivalo po nikoj nachin da otivame kym izpylnenieto na pyrvi i vtori variant. Sigurno bilo viarno, che ima izsledvaniia za emisiite na vredni gazove i shuma, no taka ili inache Kajlyka bil psihologicheska bariera za plevenchani i opredeleno mozhelo da byde vyzprieto kato posegatelstvo vyrhu parka i vsyshtnost da dade obraten efekt i antinaglasi u horata. Zatova pyrvi i vtori variant ot gledna tochka na obshtestveniia interes, nezavisimo ot cenovite im pliusove, ne bivalo da bydat realizirani. Shestiiat variant mozhe bi shtql da obezsmisli ideiata za obhoden pyt. Kato cialo ne bivalo da izhozhdame kato pyrvostepenen i opredeliasht faktor da byde cenata pri izbora na variant. Obshtestveniiat interes, interesyt na grazhdanite, kakto i maksimalnoto zapazvane na Kajlyka - tova triabvalo da sa vodeshtite motivi. Oshte poveche, che ochevidno ne stavalo vypros za obekt, kojto mozhe da byde realiziran v ramkite na edna godina. Taka, ostavali za obsyzhdane treti, chetvyrti i peti variant. Mezhdu tiah triabvalo da se tyrsi optimalnoto reshenie. Triabvalo da ima obshtestveno obsyzhdane, zashtoto taka horata shteli da nauchat efektivnostta na tova, koeto se predlaga, i zashtitenostta na publichniia interes i na parka. Pri edno sledvashto obsyzhdane triabvalo da ima po-goliama iasnota kyde tochno preminavali eventualnite traseta. Zashtoto ako traseto shtqlo da mine niakyde okolo karierata, tova bilo priemlivo za grada reshenie, a i v mnogo goliama stepen garantirashto interesite na horata i na parka, kato ne se dopusnela intervenciia nito vyrhu zoologicheskata gradina, nito v naj-aktivnata chast ot parka, koiato se polzvala ot grazhdanite za otdih i za razhodka. Zatova na sledvashto obsyzhdane triabvalo po-tochno da se kazhe na horata otkyde shtqlo da mine traseto. Ne bivalo da se poddavame na stremezha da tyrsim naj-evtinoto reshenie, zashtoto to mozhelo da se okazhe ne naj-dobroto v perspektiva.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Wed Jun 18, 2008 9:05 pm Reply with quoteBack to top

Nova za Bylgariia tehnologiia za sanirane na ulici i pytishta bila demonstrirana v Pleven. Za pyrvi pyt avstrijskata sistema Terra-mix shtqla da se izpolzva za dovezhdashtiia pyt i vytreshnata infrastruktura za obsluzhvane na smetishteto na Pleven.
Tazi sistema rabotela uspeshno poveche ot 10 godini v Avstriia. Prez april v Sofiia imalo predstaviane na novi tehnologii v stroitelstvoto na avstrijski firmi v ramkite na forum, organiziran ot Avstrijskata vynshnotyrgovska kamara, i oshte togava bil proiaven seriozen interes kym Terra-mix. Ot Pleven poluchili konkretno zadanie za izpylnenie na pyt po tazi sistema. Sistemata bila registrirana po evropejskiia proektostandart ENV 13282, kojto imal statut na avstrijski proektostandart.

Ot predstavitelstvoto na Terra-mix bili napravili ogled na obekta kraj Bukovlyk i bili vzeli material ot osnovata na pytia za laboratorni izsledvaniia. Po otnoshenie na tehnologiiata stavalo vypros za stabilizirane na pytnoto platno sys svyrzvasht material, a ne s ciment. Ideiata bila da se spesteli razhodi po razkyrtvane na syshtestvuvashtiia asfalt, po izvozvaneto na materiala i po dostavianeto na nov material s posledvashto asfaltirane. Vsichko tova se izbiagvalo s tehnologiiata na Terra-mix. Pyrvo se vzemali probi ot pytnata nastilka, koiato triabvalo da se obraboti, praveli se analizi v laboratoriia v Avstriia, syzdavala se recepturata za svyrzvashtiia material i po tazi recepta se rabotelo na konkretniia obekt.
Predimstvata na novata za Bylgariia sistema, pokazana za pyrvi pyt v Pleven, bilo v tova, che nalichniiat napukan asfalt ne se brakuval, a se izpolzval sled frezovane kato cenen stroitelen material, usilvala se syshtestvuvashtata pytna nastilka, kato se reciklirala i se pravel homogenen plast. Terra-mix izpolzvala specialni plastifikatori, koito podobriavali tehnologiiata, poznata kato cimentova stabilizaciia, kato se predotvratiavalo svivaneto i napukvaneto, polucheni pri tretirane samo s ciment. Osven tova poddryzhkata na pytishtata, obrabotena po sistemata Terra-mix, se systoqla samo v podmiana na iznosvashtiia plast. I oshte spestiavali se 21 sm ot konstrukciiata na pytia i celiiat plast ot 13 sm bitumizirana balastra, a stabiliziranoto sys svyrzvasht material ulichno platno bilo studoustojchivo.
Na demonstraciiata na sistemata prisystvali predstaviteli na pochti vsichki firmi ot pytniia bransh ot Pleven i ot stranata. Imalo i predstaviteli ot centralnata laboratoriia na fond “Republikanska pytna infrastruktura”, na Ministerstvoto na transporta, kakto i kmetove na po-malki naseleni mesta ot Plevenska i Loveshka oblast, na teritoriiata na koito mozhelo da se izpolzva avstrijskata tehnologiia.
Po proekt na obekta kraj Bukovlyk bila vyzlozhena asfaltobetonova nastilka za tezhyk tip dvizhenie, koeto vkliuchvalo balastra i troshen kamyk 55 santimetra, bitumizirana balastra 13 sm, kakto i 4 sm neplyten asfaltobeton. Sled napraveni ot firma “Inzhstroj” shurfove na syshtestvuvashtata nastilka e bila ustanovena pytna osnova ot balastra i troshen kamyk 25 sm. Za da se izpylnilo po tradicionniia nachin nastilkata, triabvalo da bydat napraveni izkopni raboti na 72 sm, za da dostignelo proektniia naprechen profil na nastilkata za tezhyk tip dvizhenie. S cel da se spestiali vreme i sredstva i da se dostignelo neobhodimoto kachestvo Terra-mix predlozhila svoiata sistema za sanirane i stabilizirane na tozi pyten uchastyk”. Ako obektyt - 2 500 kv.m ili okolo 500 linejni metra s ushireniiata - se pravel po tradicionniia nachin shteli da bydat poharcheni 200 hiliadi leva, a po avstrijskata tehnologiia shteli da sa neobhodimi 110-120 hiliadi leva. Samo dva dni bili dostatychni, za da bydel podgotven za asfaltirane tozi uchastyk ot pytia po avstrijskata tehnologiia.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Fri Jul 18, 2008 7:56 pm Reply with quoteBack to top

Shest stroitelni firmi bili se iavili na konkursa za vyzlagane na obshtestvena porychka za proektirane i rehabilitaciia na pytnata i ulichnata infrastruktura na teritoriiata na obshtina Pleven. Porychkata bila razdelena na chetiri pozicii. Poziciia 1 bila za proektirane rehabilitaciia na obshtinski pytishta, poziciia 2 - za proektirane rehabilitaciia na ulici centralna gradska chast, poziciia 3 - za proektirane rehabilitaciia na ulici v gradska chast, i poziciia 4 - za proektirane na ulici v Bukovlyk. Obshtiiat obem po chetirite pozicii bil s dylzhina okolo 20 kilometra.
Sled konkursa i za chetirite pozicii izbranata firma bila “Inzhkonsultproekt” EOOD - Varna.
Za pyrvata poziciia, koiato vkliuchvala rehabilitaciia na chast ot pytia Pleven - Iasen, otsechkata Bohot - Tuchenica - Radishevo i Pleven - Pelishat, firmata bila dala srok za izpylnenie 30 dni. Dylzhinata na pytishtata e 15 km.
Za vtorata poziciia - rehabilitaciia na ul. “Hemus” i ul. “P. R. Slavejkov” - ot ul. “Aprilov” do ul. “Grenaderska”, srokyt za izpylnenie bil 60 dni. Dylzhinata na traseto bila 380 m.
Syshto takyv srok bila opredelila firmata za tretata poziciia - rehabilitaciia na bul. “G. Kochev” - ot zhp nadleza do ul. “Bylgarska aviaciia”, i rehabilitaciia na ul. “Grenaderska” - ot ul. “D. Popov” do ul. “Grivishko shose”.
Za proektirane na ul. “Hainboaz” i ul. “Avrora” v Bukovlyk varnenskata firma si bila dala srok ot 20 dni.
Srokovete shteli da zapochnat da tekat sled podpisvaneto na dogovora, no toj vse oshte ne bil podpisan.

Dano do nachaloto na zimata da uspeqt da zapochnat rabota po obektite.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Mon Aug 04, 2008 3:28 pm Reply with quoteBack to top

Predstoqlo podpisvaneto na dogovori s izbranite izpylniteli sled provedena obshtestvena porychka “Proektirane na svetofarni uredbi na krystovishta v Pleven”. Spored predmeta na porychkata shteli da bydat proektirani takiva uredbi na krystovishtata bul. “Hr. Botev” - “Treti mart” - “Shipka”, pri vhodno-izhodniia pyt Pleven - Iasen, bul. “Hr. Botev - ul. “Chataldzha”, ul. “Gen.-lejt. Atanas Stefanov” (bivsha”Hemus”) - ul. “Dobrich”. “Inzhkonsultproekt” EOOD - Varna spechelila obshtestvenata porychka “Proektirane rehabilitaciiata na pytnata i ulichnata infrastruktura v Obshtina Pleven”. Predmet na porychkata bili pytishtata Pleven - Iasen, Pleven - Tuchenica - Radishevo, ul. “Gen.-lejt. Atanas Stefanov”, ul. “P. R. Slavejkov”, bul. “G. Kochev”, ul. “Grenadirska”, kakto i ulicite “Avrora” i “Hainboaz” v Bukovlyk, kydeto bila izgradena kanalizaciia. Finalizirala se obshtestvenata porychka “Osnoven remont na pytishta v Obshtina Pleven”. Pytishtata Pleven - Iasen, Pleven - Nikolaevo - Ralevo, Pleven - Pelishat, Pleven - park “Kajlyka” bili vkliucheni v porychkata.
View user's profileSend private message
Display posts from previous:      
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.


 Jump to:   



View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: All times are GMT
Effex-Media Web Resources
 
 
Create your own free forum now!
Terms of Service Purchase Ad Removal Forum Archive Report Abuse