FI Black 3D Blue
 
 
 FAQ  •  Search  •  Memberlist  •  Usergroups   •  Register  •  Profile  •  Log in to check your private messages  •  Log in
 
 
 BDZh View next topic
View previous topic
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Author Message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Wed Apr 02, 2008 8:53 am Reply with quoteBack to top

Dyrzhavata mozhela da kupi novi vagoni za BDZh, no shtqla da poiska i povishavane na kachestvoto na uslugata. Predi da bydat zakupeni vagonite obache, Evrosyiuzyt triabvalo da dade stanovishte dali tova bilo dopustima dyrzhavna pomosht za BDZh. Procedurata veroiatno shtqla da otneme mezhdu 4-6 meseca. Pari ot krediti i razprodazhba na neoperativni imoti na BDZh shteli da bydat izpolzuvani za ozdraviavaneto na kompaniiata, koeto bilo zalozheno do 2017 g.
Spalnite vagoni pyk shteli da bydat oborudvani s protivopozharna sistema, koiato shtqla da izvestiava pytnicite pri eventualno vyznikvane na ogyn v kupetata. Tova bila edna ot merkite, koito se vzimali za predotvratiavane na tragedii kato pozhara vyv vlaka Sofiia - Kardam.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 6:34 pm Reply with quoteBack to top

Srednata skorost na pytnicheskite vlakove u nas veche bila 81,8 km/chas - syizmerima bila s tazi na avtobusite. Tova bilo usrednenata skorost po glavnite linii. Srednata skorost na tovarnite vlakove bila narasnala ot 65 na 67 km/chas. Rykovodstvoto na NKZhI prodylzhavalo da remontira uchastyci ot zhp liniite s cel uvelichavane na skorostta. Prez tazi godina skorostta na vlakovete po otdelni uchastyci shtqla da se uvelichi ot 10 do 50 km/ch.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Fri Apr 25, 2008 4:19 pm Reply with quoteBack to top

Tochno s 2 chasa i 10 minuti po-byrzo ot sega shteli da pytuvat vlakovete mezhdu Sofiia i Vidin sled modernizaciiata na zhp liniiata do 2017 g. Tova bil naj-golemiiat proekt po Operativna programa "Transport", koiato bila odobrena ot Briuksel. Toj bil na stojnost 320 mln. evro, ili nad 50% ot obshtata suma za zhelezopytna infrastruktura v razmer na 580 mln. evro. Proektite za zhelezopytna infrastruktura bili blizo 29% ot obshtiia biudzhet na OP "Transport".
Sled prikliuchvane na modernizaciiata na liniiata Sofiia-Vidin skorostta na vlakovete shtqla da se uvelichi ot segashnata 70 km/ch na sredno 160 km/ch. V otdelni uchastyci skorostta na vlakovete dori shtqla da dostigne ... 200 km/ch. Shocked Tova shtqlo da namali vremeto za pytuvane ot Sofiia do Vidin ot segashnite 5 chasa i 10 minuti na 3 chasa.
Liniiata Vidin-Sofiia bila izkliuchitelno perspektivna i za privlichane na tovaropotocite ot pristanishte Solun kym Centralna Evropa i obratno, kakto i za uvelichavane na stokoobmena mezhdu Stariia kontinent i Aziia sled otkrivane na kombiniraniia tunel pod Bosfora dogodina. Za da se postignelo tova, NKZhI shtqla da investira oshte 120 mln. evro za modernizaciia na zhp liniiata Sofiia-Plovdiv, syshto osigureni ot Operativna programa "Transport".

S poveche ot 1 chas shtqlo da se sykrati vremeto za pytuvane s vlak ot Sofiia do Plovdiv. V rezultat vlakovete shteli da izprevariat po skorost avtobusite ot stolicata do grada pod tepetata. Tova shtqlo da stane sled modernizaciia na liniiata s pari ot OP "Transport". Uchastykyt Plovdiv-Svilengrad veche se moderniziral ot gryckata kompaniia "Terna" i shtql da byde gotov do 2010 g. Za poslednata chast ot rekonstrukciiata i elektrifikaciiata na liniiata - mezhdu Svilengrad i turskata granica, bili predvideni 35 mln. evro. Realizaciiata na proekta shtqlo uvelichi skorostta na vlakovete v uchastyka pochti dvojno i shtqlo da namali vremeto za pytuvane ot 2 chasa i 40 minuti na 1 chas i 30 minuti. Taka sled modernizaciiata i na liniiata Sofiia-Vidin razstoianieto ot dunavskiia grad do turskata granica shtqlo da se vzima za 4 chasa i 20 minuti po-byrzo otkolkoto sega.


Srednata klasa izpolzvala osnovno avtomobilen transport. Golqma chast pytuvali s lichnite si koli, no povecheto se kachvali na avtobusi. Okolo 60% ot naselenieto bilo potencialen klient na zheleznicite. Ot 2010 g. se otvarial pazaryt za pytnicheskite zhp prevozi. Imalo seriozen interes kym bylgarskiia zh.p. pazar zaradi strategicheskoto miasto na stranata ni.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Sun May 11, 2008 8:31 am Reply with quoteBack to top

Do kraia na tozi mandat upravlqvashtata koaliciq shteli da go udariat na udarno koncesionirane na zhp gari, pristanishta i letishta. Do april 2009 g. pravitelstvoto triabvalo da nameri stopanin za Centralna gara Sofiia. Mesec po-kysno s koncesioner triabvalo da se sdobie i zhp garata v Plovdiv.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Tue Jul 08, 2008 11:38 am Reply with quoteBack to top

Mezhdu 30 mln. lv. i 120 mln. evro shtqla da struva rekonstrukciiata na plovdivskata Centralna gara. Tova stanalo iasno ot predstavenite vchera 7 proekta pred ministyra na transporta. Te predvizhdali izgrazhdaneto na magistrala pod kolovozite, koiato da svyrzhela rajon "Iuzhen" s centyra na grada, parkingi nad zhp liniite, nebostyrgachi, zrelishtni postrojki vyv vid na 25-metrovi kupoli, tyrgovski centrove i pridavane na moderen dizajn na unikalnata garova sgrada, postroena predi 135 godini. Za stroitelstvoto shtqlo da se tyrsi publichno-chastno partnьorstvo s moshten i nadezhden investitor, kakto i sydejstvieto na obshtinata, koiato triabvalo da poeme podgotovkata na planovete i izgrazhdaneto na pytnite uchastyci. Zasega ne se znaelo kolko vreme shtqlo da mine, dokato zapochne realizaciiata na niakoj ot proektite. Ministyryt obache dal srok ot dva meseca na shefovete na garata, za da privedat v systoianie za polzvane toaletnata za pytnici, koiato ne funkcionirala ot dylgo vreme.


Mereli temperaturata na zhp relsite v zhegite. Systoianieto na zhelezniia pyt shtqlo da se sledi striktno prez goreshtite dni.
10 minuti po-malko shtql da pytuva vlakyt do moreto. Kompoziciiata ot Sofiia do Burgas prez Plovdiv shtqla da pytuva s polovin chas po-malko za Koleda. Togava se ochakvalo da prikliuchat remontite po liniiata.
Rekonstrukciiata na relsite mezhdu Svilengrad i turskata granica veroiatno syshto shtqlo da zapochne skoro. Proektyt za tova bil vyv faza syglasuvane na dokumentite za provezhdaneto na obshtestvena porychka za izbor na izpylnitel s transportnoto ministerstvo.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Tue Jul 22, 2008 9:53 am Reply with quoteBack to top

Na 45 minuti shtqlo da byde namaleno vremeto za pytuvane s vlak ot Sofiia do Pernik. Nacionalna kompaniia "Zhelezopytna infrastruktura" rabotela po dovyrshitelnite raboti ot proekta za namaliavane vremeto na pytuvane s vlak po tazi otsechka. Taka v nachaloto na septemvri vlakovete shteli da mogat da vzemat razstoianieto mezhdu Sofiia i Pernik za 45 minuti. Usloviiata v momenta pozvoliavali vlakovete v tazi otsechka da stigat za okolo 1 chas. Za da namali vremeto za pytuvane, NKZhI izvyrshvala zazdraviavane na zemnoto platno v uchastyka Vladaia-Dragichevo, kakto i podnoviavane na otsechki v 2 mezhdugariia - Zaharna fabrika-Gorna bania s dylzhina 1600 metra i Gorna bania-Vladaia s dylzhina 600 metra. Osven tova NKZhI shtqla da remontira i kolovozi v garite Vladaia i Dragichevo. Shtqlo da se izvyrshi cialostna rehabilitaciia i obezopasiavane na uchastyka ot liniiata s dylzhina 700 metra v rajona na kv. "Fakulteta" v mezhdugarieto Zaharna fabrika-Gorna bania.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Tue Aug 26, 2008 3:12 pm Reply with quoteBack to top

Naj-posle remontyt na zhp garata v Pleven shtql da zapochne. Idejniiat proekt bil na sofijski arhitekt, proektyt bil syglasuvan s vsichki institucii, kakto i s zhp gara Pleven, i s zhp administraciiata v Gorna Oriahovica. Dooformiali se poslednite dokumenti, parite bili osigureni i remontyt mozhel da zapochne.
Sgradata na plevenskata zhp gara ili chasti ot neia bili s unikalna arhitektura i triabvalo da minela i procedura za syglasuvane s Instituta za pametnicite na kulturata, kato ideiata bila pri realizaciiata na proekta za osnoven remont da bydeli zapazeni unikalnite arhitukturni elementi na sgradata.
Nad 600 hiliadi pytnici godishno obsluzhvala plevenskata zhp gara, no sgradata i salonite za pytnici ne bili v dobro systoianie ot godini. Posledniiat remont na sgradata i na chast ot peronite bil izvyrshen prez 1971 godina.
Tezi fakti dali osnovanie na oblastniia upravitel predi poveche ot godina i polovina da nastoiaval za byrz start na vyzstanovitelni i remontni raboti na sgradniia fond na plevenskata zhp gara. Za tova svoe reshenie oblastniiat se bil pozoval na zakliuchenie na ekspertna komisiia ot Grazhdanska zashtita, koito bili dali predpisaniia za zapochvane na preustrojstvo i remonti na nastilkite, na hidroizolaciiata i noseshtata konstrukciia na sgradata, na sluzhebnite ofisi i salonite za pytnici, na biletnite gisheta i ploshtadkata pred pyrviia garov peron i kozirkata nad nego.
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Fri Oct 03, 2008 7:09 pm Reply with quoteBack to top

Vlakyt se razdelial s oreola si na transporten ohliuv i veche letql s nova skorost. Ot novoto razpisanie na BDZh, koeto vlizalo v sila ot 14 dekemvri, byrziiat vlak 7625 za Vidin shtql da pytuva s 64 minuti po-byrzo ot sega. Trenyt shtql da poteglia ot Sofiia v 16 chasa i shtql da spira kraj Dunav v 20,26 ch vmesto v 21,30, kakto bilo sega.
Povishavaneto na skorostta bilo blagodarenie na vlozhenite ot NK "Zhelezopytna infrastruktura" (NKZhI) za remont na liniiata nad 1 mln. lv. ot nachaloto na godinata dosega. Taka tochno predi kolednite vielici vlakyt osven po-siguren shtql da stane i po-byrz transport do Vidin ot avtobusa.
S 43 minuti po-byrzo shtql da pytuva ot 14 dekemvri i vlakyt za Burgas, kojto trygval ot Sofiia v 6,30 ch. Vmesto v 13,12 ch toj shtql da spira kraj moreto v 12,29 chasa.
Naj-osezaemo bila uvelichena skorostta v uchastyka Septemvri - Plovdiv (52 km), v kojto vlakovete sheli da se dvizhat sys 130 km/chas.
Blagodarenie na vlozhenite ot NKZhI prez 2008 g. v remonti 120 mln. lv. vremeto za pytuvane na vlakovete se sykrashtavalo s 286 minuti. NKZhI imala potencial da usvoi za tekushti speshni remonti oshte nad 100 mln. lv. do kraia na godinata, ako im bydeli predostaveni. Kompaniiata bila gotova da predostavi gotovi proekti za efektivno izpolzvane na parite, koito eventualno niamalo da bydat usvoeni za modernizirane na pytishtata po sektorna operativna programa "Transport".
View user's profileSend private message
Magistraler



Joined: 04 Feb 2007
Posts: 169

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 11:05 am Reply with quoteBack to top

Vlak-strela shtql da svyrzva Sofiia s Vidin. Montana i Botevgrad shteli da stanat spirki na byrzata letiashta kompoziciia. Po visokoskorostniia pyt prozorcite na vagonite shteli da se dvizhat sys 160-200 km/chas. Za celta shteli da bydat izgradeni novi traseta, tuneli i mostove. Segashnoto trase niamalo da byde zakrivano. Po nego shteli da se dvizhat obiknoveni vlakove.
Obnovlenieto na liniiata shtqlo da se osyshtestvi na tri etapa - Vidin-Brusarci, Brusarci-Mezdra i Mezdra-Sofiia. Modernizaciiata triabvalo da zavyrshi do 2017 g. Stojnostta na proekta bila blizo 3 miliarda leva.
View user's profileSend private message
Display posts from previous:      
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.


 Jump to:   



View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: All times are GMT
Effex-Media Web Resources
 
 
Create your own free forum now!
Terms of Service Purchase Ad Removal Forum Archive Report Abuse